راه اندازی مرکز پاسخگویی صندوق اعتباری هنر

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از راه‌اندازی مرکز پاسخگویی این مجموعه برای راهنمایی و پاسخ به اعضا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اروند رسانه به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی صندوق اعتباری هنر، سید مجید پوراحمدی گفت: باتوجه به گسترش دامنه فعالیت‌های صندوق اعتباری هنر و رشد تعداد اعضای تحت پوشش، تسریع و تسهیل ارتباط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه با صندوق بیش از پیش احساس می‌شود. بر این اساس مرکز پاسخگوئی و ارتباط صندوق هنر پل ارتباطی را ایجاد کرده تا فعالان حوزه فرهنگ و هنر بتوانند با برقراری ارتباط با این مرکز، بتوانند درخواست‌ها و شکایات خود را مطرح کنند.

پوراحمدی در ادامه، پاسخگویی به پرسش‌ها و رفع ابهام مخاطبان در سریع‌ترین زمان ممکن و کاهش مراجعات حضوری و تردد‌های غیرضروری را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی مرکز پاسخگوئی و ارتباطات این صندوق برشمرد و اظهار کرد: در همین راستا سامانه پاسخگوی تلفنی، سامانه پیامکی، صفحات شبکه‌های اجتماعی در صندوق هنر این وظیفه را بر عهده دارند تا هنرمندان و اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور بتوانند به راحتی و بدون هیچگونه واسطه ای، پیشنهادات، انتقادات، سوالات و مشکلات خود را از طریق این مجاری ارتباطی به کارشناسان صندوق انتقال داده و پاسخ مناسب را دریافت کنند.

مدیرعامل صندوق اعتباری از پاسخگویی به بیش از ۸۲ هزار تماس تلفنی اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت خبر داد و گفت: پر دیالوگ‌ ترین ماه سال نیز با ۹ هزار و ۹۵۷ تماس در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده که مصادف با ایام ثبت نام بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر بوده است.

وی ادامه داد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر در رسته‌های سینمایی، تجسمی، نویسندگان، روزنامه نگاران، خادمان فرهنگ و هنر، قرآن و عترت، بیشترین تماس تلفنی را با مرکز پاسخگویی و پشتیبانی صندوق اعتباری را داشتند.

به گفته پوراحمدی، بر اساس آمار مهم‌ترین دلایل پرتکرار تماس با مرکز تماس صندوق اعتباری هنر به ترتیب سوالات مرتبط به حوزه‌های «عضویت»، «تسهیلات» و «بیمه تأمین اجتماعی» بوده است.

رئیس هیات مدیره صندوق اعتباری هنر با بیان اینکه، صندوق هنر برای تسریع و بهبود خدمات رسانی به اعضای خود در مرکز تماس، تمهیداتی را به کار گرفته است، از راه‌اندازی سامانه پیامکی صندوق در راستای توسعه خدمات بهینه آن در سال ۱۴۰۱ خبر داد. بر این اساس در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار و ۱۸۸ پیامک از سوی اعضا به این سامانه ارسال شده و تمامی پرسش‌های ارسالی پاسخ داده شده است.

وی تاکید کرد: صندوق هنر همواره خود را خادم و حامی همیشگی هنرمندان و خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور می‌داند از این رو مصمم است با رایزنی و پیگیری‌های مستمر، تا حد امکان خدمات و تسهیلات لازم را به این قشر فرهیخته ارائه کند.

پور احمدی تصریح کرد: صندوق هنر همواره خود را خادم و حامی همیشگی هنرمندان و خانواده بزرگ فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآن و عترت سراسر کشور می‌داند از این رو مصمم است با رایزنی و پیگیری‌های مستمر، تا حد امکان خدمات و تسهیلات لازم را به این قشر فرهیخته ارائه نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *